Juhannus on ohi ja minä mietin lisää... mitenkäs tästä saisi sellaisen oikein interaktiivisen blogin? Mitäs jos tekisinkin noista sivuista valokuvagallerioita aina viikkoteemalla ja antaisin lukijoiden sanoa että roskiin vai kirppikselle? Siten voisin omaa angstiani pienentää luopumisen johdosta... Juu juu angstia se on! Anita tietää ihan just mitä minä tarkoitan.

Teille jotka ette minua tunne pitää kertoa että Ruotsissa asuessani minä käytin shoppailua terapiana. Jos ostin jotain niin ostin aina 3 kappaletta, yhden itselleni, yhden ystävälle (jos joku sattumalta olisi tykännyt ihan hirveästi siitä mitä minulla oli) ja yhden varalle, jos menee rikki... Blogin nimeksi kenties olisi pitänyt tulla 3 kertaa 1000 tavaraa pois!

Tuosta shoppailusta olen onneksi päässyt eroon, tai siis siitä triplashoppailusta! Vieläkin kaupasta osuu mukaan kaikki mikä tuntuu sormissa hyvältä tai on kaunista katsella... hinta kyllä määrää, en minä itseäni konkurssiin osta!

Viikon verran kirjoittelen noita sivuja valmiiksi ja alan organisoimaan oikein kunnolla. Väliaikatietoja saattaa tippua Cool Hyvää kesänjatkoa!